Jaha, så trillade jag också dit...

Hur gick det här till? Man kliver upp på morgonen, lite bakfull, och så har man helt plötsligt startat en blogg. Precis som alla andra. Jaha? Ska bli intressant. Framför allt att få ordning på sidan, kanske. Kan ju inte så mycket om sånt här. Men jag kan mycket annat, och kanske framförallt: jag TYCKER väldigt mycket om, (inte bara tycker om som i betydelsen "gillar" utan också tycker mycket om, som i betydelsen "jag har åsikter om" ) mycket annat. Och det blir väl det som den här nedrans bloggen får handla om, helt enkelt.
Döm mig inte. Man kan testa allt en gång. ;)


Kommentarer
Postat av: Dennis

Välkommen älskling! :)

2007-04-06 @ 15:15:10
URL: http://kungensbror.blogg.se
Postat av: Jojje

wohohoho! Jag vill veta vad Edith tycker om och tycker om saker!

2007-04-08 @ 03:34:44
Postat av: Lasse

Nice to see you around, kid. :)

2007-04-08 @ 21:42:42
URL: http://swindiana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0