JORDEN ÄR I FARA!!!

Nog för att jag kanske kallar mig humanist då och då. Nog för att jag ser mig själv som ganska tolerant. Och nog är det lätt för mig i min priviligierade del av världen att sitta och säga det som jag nu ska säga.

Men jag har absolut ingenting till övers för de avskyvärda okunniga ignoranta tjuvjagande mördare som utrotar våra djur och förstör vår natur. ALLAS våra djur! ALLAS vår natur! För min del får dessa "människor" som helt utan skrupler och med gott samvete hugger ner regnskogen och slaktar bergsgorillorna och tigrarna - för lite jävla pengar! - gärna svälta/törsta/på annat sätt plågas ihjäl. Det är vad de förtjänar.
Era jävlar! Fattar ni inte?! Hur kan ni vara så vidriga? Jag skäms över att tillhöra samma art som ni. Ni är inte människor, för människor har hjärta och hjärna. Vad fan är ni? Ni är INGENTING!!! Men ni förstör ALLTING.

Jag är fyrfaldig WWF-fadder. Det är mitt ynka bidrag. 400 kr i månaden. Men jag inbillar mig att den summan faktiskt hjälper något, någonstans. Och jag gör det jag kan, just nu. Tänk om alla gjorde det.

Vad gör du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0