Nu är det slut. Och nu börjar det.

Jaha, det var det.
Nu har jag jobbat klart på slottet för i sommar. SÅHÄÄÄÄÄÄR skönt är det. Men lite vemodigt också, såklart, det är ju slutet på en epok... tack för den här tiden, Fredrik! ;) Haha. Vet inte ens om Fredrik läser min blogg. Men i alla fall.
Ledig nu!!!
... i två dagar. Två och en halv, kanske. Sen bär det av tillbaka till Bevakningstjänst och SAKAB, minsann. Suck. Men SEN!!! SEN är jag minsann ledig i två veckor (innan det är dags att börja plugga igen). Gah. Det där jävla SEN kan ta sig i arschlet!

Nåväl.
Sedan sist har ju förresten Dennis och jag hunnit vara på Gotland också. Mycket trevligt. HÄÄÄÄRLIGT med semester. Och totalt jävla helunderbart att vara på Medeltidsveckan. *lycklig suck* Jag är SÅ född i fel tid. My god. Torsdagen (sista dagen - i väntan på nattbåten) avslutades på bästa tänkbara sätt. Först tornerspel. Sedan öl och skänktallrik på Kapitelhusgården - mitt absoluta favoritställe i hela Visby - med oljelampor, musik och folk i medeltida dräkter överallt! *lycklig suck igen*
Jag köpte en ny tjusig klänning också. Samma ställe som förra gången. Börjar bli stammis. :) Hon kan snart börja räkna sin årsbudget på mig...

*lycklig suck*

*****
Nu har jag jobbat färdigt - nu ska jag börja mitt nya liv.

Nu ska det motioneras.
Nu ska böcker läsas.
Nu ska mat lagas.
Nu ska vänner träffas.
Nu ska läxor göras.

Make way for the new and improved Suzer!

...kanske.

Kärlek till alla!!!

Kommentarer
Postat av: eBbA

Jag tycker du är bra som du är! Kommer tyvärr inte med på Bua, men vi ses sen! kramar

2007-08-13 @ 22:33:05
URL: http://ebbaluna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0