Jaha, det var de tre dagarna

Vart tog min ledighet vägen? Vad fan har jag gjort av mina TRE HELA DAGAR som jag hade? Jag har handlat kläder, hälsat på svärmor och svärfar, samt städat hemma. Men nu, när ledigheten börjar sjunga på sista versen såhär på söndagseftermiddagen, DÅ kommer jag min idiot på att jag inte har gjort ett uns av allt det där andra som jag verkligen behövde göra! FAAAAAAAN!!! Jag har INTE skrivit på min monolog, jag har INTE försökt plugga på den jävla litterära stilistiken, jag har INTE ringt folktandvården hemmavid för att avboka kontrolltiden som de gett mig.... Jag suger, helt enkelt. Faaan!
Fan. Önskar jag vore en lite lite roligare person. Önskar att jag kunde skriva roliga blogginlägg som kan få folk att skratta, så som mina kompisar kan.
Att bara få vara lite lite roligare. Det är väl inte alltför jävla mycket begärt, eller?

...Och frågan kvarstår. 
Vad gör jag med mitt liv? 
Egentligen?


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för tummarna gumman! Fortsätt så.
Hörs snart?

2007-06-19 @ 22:50:26
URL: http://attvilja.blogg.se
Postat av: Dennis

Jag tycker du är rolig... :)
Puss!

2007-06-30 @ 22:41:30
URL: http://kungensbror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0