Bara ett tråkigt jävla inlägg

Är nog bäst att börja med att be om ursäkt till älsklingen, eftersom han kommer bli bedrövad när han läser det här inlägget. Men om jag känner att jag inte får tycka det här blir jag nog tokig. Så låt mig, snälla.

Dagens konstaterande:
JAG. ÄR. SÅ. JÄVLA. TRÅKIG.
Jag läste precis min galna men ack så ljuvliga och underbara kompis Isses blogg, och insåg just detta: Jag är så jävla tråkig! En millisekund hann jag tänka att om jag skriver just det på bloggen kanske det kommer bli ett roligt inlägg! Varför i helvete jag tänkte så? Det kan man verkligen fråga sig. Jag vet inte. Kanske för att jag är en idiot? 

Va fan, liksom. Jag har ingen galen kreativ hjärna som bara får roliga tokspel ibland, så man bara kunde slänga ur sig en jäkla massa roliga grejer som får folk att flina och tänka "så jävla galen och rolig och härlig hon är". Nej, JAG minsann, jag har inte den kapaciteten. Jag måste liksom konstatera att "nu ska jag försöka vara rolig och få de här personerna att skratta". Och då funderar jag och anstränger mig och kämpar och tar i för nu jävlar ska det bli roligt!! ... Har jag tur får jag en reaktion. Har jag sedan otur så är den reaktionen av typen "jag vänder generat på huvudet och studerar ingående väggen 20 meter bort".
Människor som inte är roliga för fem öre, men som så hemskt gärna vill försöka vara det är patetiska. Ergo - jag är patetisk.
Sen är jag så jävla insnöad. Bekväm. Kan aldrig tänka utanför ramarna. Spontanitet? Knappast.
Samtidigt börjar jag allvarligt fundera på vad fan jag gör med mitt liv. Jag låter det bara rinna mig ur händerna, jag lägger min tid på vad som kan tyckas vara skitsaker. Saker som lite mer korrekt kanske borde benämnas vardagssaker. Som att jobba, handla, laga mat, diska, städa, bädda, tvätta, rensa kattlådan och så vidare och så vidare. Samt att spela The Sims2... Varför är det så mycket roligare att hjälpa virtuella människor att sköta sina liv, än att själv sköta sitt eget? Tja, bland annat därför att det är faan så mycket lättare.

Men vadå, allvarligt?! Varför är precis alla andra människor så jävla bra på precis allt? *pling* Fick precis en insikt - eftersom precis alla andra människor är så jävla bra på precis allt måste det ju finnas något som väger upp det - allting handlar ju om balans. Det är alltså där JAG kommer in i bilden! Det måste finnas någon som suger också! HURRA! Vad hedrad jag känner mig! Det är alltså den rollen jag spelar i historien, bruden som är ordet "blaha" personifierat, bruden vars dålighet alltså väger upp de resterande 8 miljarderna människor i världen, och deras bra-ighet. WOHO!

UUUURK!

JAG BARA ÖNSKAR ATT JAG KUNDE GÖRA NÅGONTING BRA OCH RÄTT NÅGON ENDA JÄVLA GÅNG!!!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Då vill jag bara påminna damen om att håret på mina armar dansar lambada när hon sjunger!
Jajjemänsan :-)
Bland det och massa andra saker, så glöm för tusan inte att du är en underbar dam!
Kram på dig!

2007-05-03 @ 14:27:26
URL: http://byertspenna.blogg.se
Postat av: Becks

Du är så mycket bättre än du tror, men jag känner igen tankegångarna, de finns ofta hos mig också.
Du är fantastisk!
Kram!

2007-05-03 @ 15:16:06
Postat av: Maria

Ja du är skittråkig;-P Ring mig för helvete så gör vi nåt åt det:-D

2007-05-03 @ 16:13:27
URL: http://issesblogg.blogg.se
Postat av: Lasse

Jag tycker du gör bra och rätt hela tiden jag. Själv brukar jag nöja mig med rätt bra. :)

2007-05-03 @ 18:47:05
URL: http://swindiana.blogg.se
Postat av: Frida

Jag är också grymt tråkig Suzer. Tillsammans är vi gööörtråkiga :) Känns skönt att veta att någon annan också slösar bort sitt liv med The Sims 2...men de gör ju alltid som man vill, de gör alltid som man säger...Kram

2007-05-03 @ 23:55:56
Postat av: Lisa

Precis Susanne. Du har ju inte en galen hjärna som får för sig att slänga ur sig vad som helst... Bara krypa ner i en gigantisk OST!!! För att senare sticka upp huvudet och sjunga mössens jävla julafton!!! I EN AULA PÅ GUIDEAVSLUTNING!!!
Nåjo... Jag säger då det...
Ha det super! Puss och kram Lisa

2007-05-16 @ 20:16:25
URL: http://litelisa.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0