Manic monday, part deux

...och idag är det tisdag. Jag återkom visst aldrig medan bullarna jäste. Det hade jag inte tid med. Nåväl, förra manic monday har jag nästan förträngt nu. Men igår var det fanimej ännu mer manic. Kortfattat gick det till såhär: Steg upp kl 05. Var på jobbet 06:30. Jobbade fram till ca 13:45, med endast en kvarts lunchrast, och tog hand om ett antal egotrippade puckon. Åkte hem. "Pluggade" i typ nån timme. Lyxade faktiskt till det sen med att sätta mig i soffan och kolla på Simpsons. Åkte till universitetet. Stannade på vägen och köpte en macka på statoil. Satt på föreläsning mellan 18 och 19:45. Åkte till slottet. Repade mordgåta till 21:45. Hade självklart glömt mackan i bilen... Kom hem ca 22.20. Hungrig som en varg. Åt och fastnade framför datorn. Kom i säng kring midnatt.
...och så upp imorse kl 06. Jiizez...
Blir ju helt matt bara av att skriva det. Och nu har jag fan inte tid att sitta här! Tusen saker att göra och inte all tid i världen att göra dem på.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0