Manic monday

Ja jag vet att det är torsdag idag, men eftersom måndagen var så manic så hann jag ju inte skriva då. Hinner egentligen inte skriva nu heller, när jag tänker efter... Måste ju klä på mig, skriva inköpslista, gå till affären, handla, gå hem igen och baka kanelbullar. Kanelbullens dag idag, ju! :) Dessutom borde jag verkligen plugga också. Och jag har bara fram till kl 13.30 på mig, för sen måste jag trampa iväg till uni för att få håret lockat. Jorå, för fan. Det är ju genrep ikväll, och eftersom min permanent inte är så mycket att hänga i granen längre så måste vi experimentera lite. och det är ju bra om man provexperimenterar innan det blir på riktigt. Jepp, glöm inte det.
NOLLEFÖRESTÄLLNING AV "I CHURCHILLS HEMLIGA TJÄNST-eller man krigar bara två gånger" nu på fredag i Örebro universitetsaula kl 19!!! SISTA CHANSEN - BE THERE!!!

Men det var ju den maniska måndagen jag skulle prata om... Jag gör som så att jag återkommer när bullarna jäser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0