Aftonsnack

Har precis gjort klart det mesta (inte allt, men det mesta) av uppgiften inför metodseminariet imorgon kl 9. Gah. blir till att gå och lägga sig snart. Måste bara dricka upp mitt vin först. :) För er som inte har provat än så säger jag bara Ecologica! Finns både på flaska och box. Det senare är ett stående inslag hemma. Mumma.

Livsglädjen strålar ur sambons senaste blogginlägg, och jag själv är också myycket nöjd med det mesta just nu. Jag är glad, lugn och lycklig.
*Förhållandet är bättre än någonsin.
*Jag har börjat plugga igen. Roligt som fan. Får äntligen läsa mitt absoluta favoritämne of all times historia.
*I januari blir det skidresa till Alperna.
*Katterna är bästa polare, är snälla och lugna på nätterna och kissar inte längre *peppar, peppar!!!* på fel ställen.

... FAAN att jag skrev allt det där! Rena inbjudan till otur och jävelskap! "Hej, allt är bra nu, snälla kom hit och förstör mitt liv!" FAAAAAN också!
Jag ljög! Allt är åt helvete!!!

...Snälla, låt det få fortsätta vara det.

P.S. Dennis - jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Dennis

JAG ÄLSKAR DIG!!! GAAAAAAAAAKH!!!! :D

2007-09-05 @ 23:25:40
URL: http://kungensbror.blogg.se
Postat av: Pionhed

Appappapp, stopp där. Förstör inte det hör nu! Suz, du älskar fan inte honom, Dennis är bara en som är bra att dela räkningar och en och annan möbel med, företrädesvis sängen, men annars så är han en skitstövel med muppfrisyr. Berätta det nu för alla! Särskilt för Murphy. =)

2007-09-07 @ 10:29:40
URL: http://pionhed.blogg.se
Postat av: eBbA

Mer matematik åt folket... Jo, om man sitter på matte D på komvux med fyra andra som inte kan sinussatsen eller nåt och man själv dricker Riesling ur en sprite-flaska, då är det jävligt roligt med matte! That´s why! Det är ju kombinationen som räknas!
Njut av det du har! Och var inte så vidskeplig! Du äger! Tack!

2007-09-08 @ 18:52:44
URL: http://ebbaluna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0