Ett nytt liv för en stund

Har varit slottsfri i 9 dagar. Men imorrn bär det av dit igen. Då ska det repas, inför två bokade Vasaborgar på torsdag. Men okej då. Jag kan väl leva med det. Jag behöver ju inte BO där längre i alla fall, som under högsäsongen...

Har varit på minisemester i Hufvudstaden med my girl Isse. Guuuva härligt det var. Vi var där i tre dagar och hann shoppa, turista OCH gå på spa!
Det här shoppade jag:
1 vintageväst (kan inte motstå att kalla den det, fast den kanske egentligen "bara" är second hand. Isse, Malin och jag hade en intressant diskussion kring skillnaden mellan vintage och second hand.) från Beyond Retro
1 par vintagehängslen (måste bara skaffa nåt plagg som man kan använda dem till också... och måste sy på knappar också... men i alla fall) från Beyond Retro
1 dyr bok från SF-bokhandeln
1 hårspänne från Handfaste the Viking Shop
1 dyr blus från Scaramouche
3 st billiga Herman Lindqvist-böcker från Alfa Antikvariat

Här var vi turister:
Representationsvåningen (med guidad visning) och gästvåningen på Stockholms slott
Livrustkammaren
Museet Tre Kronor (bäst)

Det här fick jag vara med om på Sparadiset:
40 minuters infraröd bastu med frukt och juice
Massagedusch
55 minuters helkroppsmassage
(Omständigheter gjorde att jag fick allt detta för 560 kr - OMFG liksom!)

Jepp. Det var det.

Igår gick jag på andra jobbet, har sysselsättning där i två veckor (definitivt), sen får vi se vad som händer.

Och det märkligaste av allt... I söndags förmiddag gav Dennis och jag oss ut och joggade! He-rre-gud! Men inte nog med det. Idag efter jobbet... då gav jag mig ut och joggade IGEN!!!  För att jag VILLE DET!!! Och sen körde jag styrketräning med Wii Fit av bara farten! Fy för bövelen vad jag är bra! :) :) :)


Kommentarer
Postat av: Tommy

Har du läst Hermans bok om Axel von Fersen? Om inte, läs den. Gamle Axel var en äventyrlig herre (åtminstone enligt det kanske något kryddade herman-lindkvistiska formatet) av sjukt coola mått mätt. Read it I tell you!

2008-08-20 @ 14:43:37
URL: http://byertspenna.blogg.se/
Postat av: Tommy

Har du läst Hermans bok om Axel von Fersen? Om inte, läs den. Gamle Axel var en äventyrlig herre (åtminstone enligt det kanske något kryddade herman-lindkvistiska formatet) av sjukt coola mått mätt. Read it I tell you!

2008-08-20 @ 14:47:00
URL: http://byertspenna.blogg.se/
Postat av: Your girl Isse

Men WTF??? Du glömde ju skattkammaren!!! :P



<3

2008-08-21 @ 14:33:33
URL: http://issesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0