Höga katter och blåsta brudar

Kom nyss hem med en påse kattmat och en ny leksak, en sån där garnråtta, med extra mycket kattmynta. Kul att se hur katterna typ blir höga som hus. :)

Det ska tydligen komma ytterligare nån värdelös dussinsåpa som handlar om några storstadsbrudar som slängs ut i öknen nånstans för att träffa den sanna kärleken hos riktiga män. Ni vet, såna som rider, föser kor, klyver vedträn med lillfingret och stryper skallerormar. All respekt för dem. Men dessa jävla blåsta brudar alltså... Herregud. Är det bara jag som tycker det är pinsamt? I trailern för den nya serien filmas de inne i limon (!) där de sitter och förskräckt tittar ut genom fönstret och säger "Var kan man få manikyr här?". Och så går de över en träbro med sina resväskor och beautyboxar modell XXL och piper "Uuuuusch, det är hästbajs!"
Jag tror inte på att motsatser attraherar varandra. Inte i det här fallet. Jag menar va fan kan en skallerormsstrypande cowboy se hos en totalt urblåst brud som inte har något grepp om verkligheten? Vad har de gemensamt? Ska de två hitta den sanna kärleken tillsammans?! Det sägs så ofta att nyckeln till goda relationer är kommunikation. Så VAD i hela friden ska de bygga sitt äktenskap (och det jävla överskattade familjebildandet och barnalstrandet, naturligtvis) på? På tyst, manligt tobaksspottande och bimboeskt pipande om att allting är äckligt och "herregud nu går jorden under för jag fick skit under min nagel"?
Jag är aningen skeptisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0