Det värsta du kan göra är att slappna av

För då blir du sjuk. Lagom till att du ska tillbaka till jobbet. Jobbet där du inte kan ersättas. Suck.
Och hur kommer det sig att man sover som en sten alla nätter när man är ledig, men natten till idag, när man ska tillbaka igen, DÅ kan man inte sova?! Inatt, när det är som viktigast, så att man åtminstone en endaste gång under sommaren kan få komma till jobbet och känna sig lite utvilad?! Men NEEEEJ då.

SUCK.

Min semester är slut nu. Min fyradagarssemester. Den gick fort, och samtidigt känns det som en evighet sedan jag sist var på slottet. Och det är ju skönt.
Semestern är slut, över, borta, finito. Den kommer inte tillbaka. Jag saknar den.
Jag vill inte tillbaka till ett tillstånd av konstant magont och stress! Jag vill inte tillbaka till dubbelt dag- och nattjobb samma dygn i tre veckor till! Jag vill inte tillbaka till SEX jävla stycken spökvisningar!

Men vad göra? Jag kan inte ersättas. Jag är så viktig att jag måste slita ut mig.

Work it, work it baby, work iiit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0