Gott och blandat

Vad är grejen med bloggflytten? Nån som fattar?

D kom nyss hem från sin första rugbyträning. Faan vad skitig och svettig han är. Det är min karl det. :)

Det finns en helt underbart rolig reklam som går just nu. En pojke i tioårsåldern hittar sin pappas Kama Sutra-bok och ställer honom mot väggen... Jag skrattar varje gång!

Tydligen är det klart nu, Obama blir presidentkandidat. Såklart. Jag citerar Aftonbladets Lena Mellin: "Det blev inte en kvinna - den här gången heller. USA, världens mest inflytelserika nation, kommer som vanligt ledas av en man efter presidentvalet i november."
Fan vad trött jag blir.

Jag har legat utslagen i förkylning de senaste dagarna. Igår hade jag Heroes-maraton med mig mig själv. Såg tolv avsnitt av första säsongen i ett svep. Det är fan världens bästa serie EVER! Featuring världens absolut vackraste man, Sendhil Ramamurthy. M-M-M! Jag skulle gärna lägga upp bilder, men orka. Sök på honom istället. Det är värt det, tro mig. Han är SÅ vacker!

Kommentarer
Postat av: Maria

Visst är det världens roligaste reklamfilm!!! :D Skrattade så jag grät, haha! Ska sno din lista sen oxå;)



Pussar och kramar! (det är lugnt, jag är nästan typ frisk nu:p)

2008-06-06 @ 10:21:21
URL: http://issesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0