Nu blir jag bara så trött.

Veckan började hysteriskt. Fick panik varje gång jag bläddrade i kalendern. Men jag tog en dag i taget, och det gick bättre än väntat. Det TROTS att ännu fler grejer dök upp. Bra grejer också. Jag såg ljust på tillvaron.
Men idag tog det stopp.
Ett telefonsamtal avslöjade mycket tråkiga saker för folk man bryr sig om.
Varsel oroar.
Och KATTFANJÄVELSKAPSHELVETET pissar i extrasängen. Men naturligtvis upptäcker man det inte medan hon gör det så man kan skälla på henne. Nej då. Utan efteråt, när hon redan hunnit lämna brottsplatsen. Vad fan gör man då liksom? Då kan man inte skälla. Utan bara vackert ställa sig och skura madrassen och spola bort pisset i badkaret. Ska man förklara pedagogiskt för henne att "så får man inte göra"? Eller VAD? VAD FAN SKA MAN GÖRA?!
Nu du unga damen hänger du på en jäääävligt skör tråd, det önskar jag att du begrep.
Pissar du en gång till så åker du ut.

Kommentarer
Postat av: Jessica Pi

Är hon steriliserad fröken katt? För att hankatter skvätter sådär kan beror på könsmognad, men frågan är hur det är med den kvinnliga sidan av rasen?

2008-10-30 @ 15:35:56
Postat av: eBbA

Hur trivs ni i nya lyan? Jag saknar dig! Det var kul att ses! Hoppas allt löser sig! Massa kramar!!!

2008-11-09 @ 12:29:16
URL: http://ebbaluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0