Dagens tanke

Hmm. Låt mig tänka.
Framför mig ser jag en marksträcka belagd med kullersten. På vardera sida av denna sträcka finns det en parallell sträcka belagd med jämna plattor, och båda dessa sträckor är dessutom upphöjda med nån knapp decimeter från den första sträckan, den med kullerstenarna. På kullerstenarna verkar det då och då framföras någon typ av fordon, med hjul. Hmm. Hur, oh hur, ska min stackars lilla hjärna kunna ta till sig denna fruktansvärt svårfattliga situation? Jag menar, jösses, det krävs ju minst ett medlemskap i Mensa om man ska kunna räkna ut hur det här ska gå till!!
Men okej, om jag verkligen anstränger mig nu då. Tänker som tusan. Koncentration...!
Aha! Nu kom jag på det! Det är naturligtvis mitt på den kullerstensbelagda sträckan som jag som fotgängare ska förflytta mig!
Jag är så smart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0