Jag upphör aldrig att förvånas...

...över människor. Oftast handlar det om hur dumma i huvudet de är. (Jag säger "de" eftersom det handlar om min synvinkel, och de ärkepuckon som jag då och då råkar ut för. Sen är kanske jag ett ärkepucko i någon annans värld, men här i min blogg så är jag Gud. Så dra åt helvete.)

Som sagt, allt som oftast handlar det om hur dumma i huvudet människor är. Dryga, självgoda, korkade och jävliga ångvältsmänniskor som saknar all typ av folkvett och vanligt hyfs, och bara går på i sina egna jävla ullstrumpor och skiter i allt och alla. Och det spelar liksom ingen roll hur många av den här sortens as du råkar ut för, för eftersom du trots allt inte totalt vill tappa tron på mänskligheten så tror du inte från början att någon kan vara så totalt jävla blåst. Men de bevisar att du har fel, och varenda gång blir du lika stum. Inte av beundran, utan av det andra. Vad nu det är.

Men idag läste jag en bekants blogg för första gången, och jag blev häpen över hur begåvade många människor kan vara. De skriver som gudar, de är allmänbildade och diskuterar politik, de får oss att skratta...
Please, oh please, let me bathe in your awesomeness!

Kommentarer
Postat av: ƒ

Med tanke på vad du precis skrev till mig på Facebook så låter jag min vanliga ödmjukhet (yeah, right!) stå tillbaka och tar åt mig i fulla drag, ackompanjerat av ett stort tack :)



(om du inte menade mig så är det också OK - du har likväl gjort min dag :))

2009-06-23 @ 17:41:27
URL: http://minlyckokakavartom.blogspot.com
Postat av: S

Det var dig jag menade. Och några till. :)

2009-06-23 @ 18:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0