Förklara logiken...

...i att DU visar upp långfingret för MIG och min kollega efter att VI gett DIG böter för att DU hade parkerat din lastbil på ett ställe där lastbilsparkering är förbjuden, och att du DESSUTOM hade ställt den på ett spärrområde.

Jag skulle vara jättetacksam för en förklaring, faktiskt. För jag vet ju att det är jag som är dum i huvudet och gör fel. Naturligtvis.
För jag har ju uniform på mig.
Och jag ger dig ju självklart böter enbart för att jävlas med dig. Du har ju absolut inte gjort något fel.
Inte det minsta.


***


BULLSHIT!

VÄX UPP OCH LÄR DIG TA LITE ANSVAR!!

Var faan kommer alla idioter ifrån?!

Jag upphör aldrig att förvånas.

Kommentarer
Postat av: eBbA

Jag har accepterat det där med idioterna. Jobbar man i ett yrke där man har med människor att göra så stöter man på så makalöst många former av idioti att det verkligen gör ont. Jag lever efter Mickes motto: Varför vara normal i en värld full av idioter?

Puss och kram på dig! Och grattis till din 100% tjänst fram till november!

2009-05-29 @ 00:01:21
URL: http://ebbaluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0