Jobb och unge

Igår fick jag besked att jag får ett vikariat på sex månader, med start 1 juni. Det vill säga, jag har motsvarande en heltidstjänst, med schema, och en heltidslön (!) fram till slutet av november. Och jobbet innebär ett krav på vidareutbildning. Jag ska få bli skyddsvakt, minsann.
Grattis till familjen J-sson på Köpmangatan 12! :)

Lite mindre grattis till familjen J-sson på Köpmangatan 12...
till att ert sovrumstak är väldigt väldigt tunt,
och att djävulsavkomman i lägenheten ovanför er skriker väldigt väldigt högt,
väldigt väldigt tidigt.

Ungjävel.

Kommentarer
Postat av: Mariah

Grattis till Vikariat! Ett halvår är bra - och att de dessutom kostar på utbildning - ännu bättre :)

2009-05-21 @ 15:10:44
URL: http://norrlandstrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0