Listan

Jag känner att det är dags att uppdatera Listan.

Mina favoritskådisar:

1. Kiefer Sutherland
- For ever and always.

1. Zachary Quinto
- Helt klart bäst i Heroes. Otäck, ond, skrämmande och het som lava.
Han har t.o.m. fått mig att nästan glömma Sendhil Ramamurthy!

3. Alan Rickman
- Stilige otäcke Alan. Still going strong.

4. Mads Mikkelsen
- Dansk. :)

5. Ewan McGregor
- Jag såg Änglar och demoner häromdagen. Gillade den. Och när jag surfade runt på IMDB blev jag påmind om den bästa filmen McGregor gjort: Trainspotting. Han måste in på listan.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Yeah! Trainspotting är för övrigt en av de bästa filmerna som gjorts ever ever. McGregor är kung! :D

2009-05-24 @ 23:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0