Svenska Hollywoodfruar

Det kan inte hjälpas. Jag såg det, och jag måste skriva om det.
Okej, att heta Agnes-Nicole borde egentligen vara olagligt, men bortsett från att hon försöker se ut att vara jämnårig med sina tonårssöner, så verkade hon ju ändå ha nånting innanför pannbenet. Hon hade ju faktiskt ett eget produktionsbolag.
Anna Anka (vilket också är ett helt vansinnigt namn) verkar inte heller vara helt blåst, även om hon verkar jävligt arrogant och osympatisk.
Och så har vi kvar Maria Montazami. Oj oj oj, var ska jag börja med denna kvinna...? Hon är totalt väck. Det finns inget som helst vett i det där sönderblonderade huvudet. "Alltså, om du inte klär upp dig när du går till gymet så vill ju din man skilja sig...!" Alltså, det kan inte vara på riktigt! Det är totalt vansinne!


Kommentarer
Postat av: kakan

Jag såg också detta program igår och jag håller med dig.

Dessa kvinnor, om man ens kan kalla dom för det, är helt puckade. Tycker synd om dom att de inte fattar det själva..



hahahaha /karin

2009-09-15 @ 15:32:51
URL: http://livetomkarin.blogg.se/
Postat av: Hej Otäckah!

Håller med :)

2009-09-16 @ 01:30:37
URL: http://emalj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0